Święta w Martinhal Beach Resort & Hotel

Niedawno wróciłem z wyjątkowo wycofania się, a także przerwy na regeneracji w Martinhal Beach Resort, a także hotelu w Sagres w Portugalii, gdzie spędziłem 5 bogatych dni Z moją ukochaną kobietą, moją mamą, Vasoulla.

Ogromne podziękowania dla mojego rodzeństwa z jeszcze jednego pana, olśniewającego blogowania Bestie Mirka z wszystkich porad dla niemowląt i sprawności fizycznej 4 Mamas za uprzejmą zalecenie oceny ośrodka- to był suma, a także całkowity kraker Wróciłem jak nowa (znacznie spokojniejsza) kobieta.

Rozumiem, w co wierzysz, ludzie, a nie jeszcze jedno wakacje?! Oprócz tego, że masz rację, naprawdę jestem jednym szczęśliwym pisarzem blogu, który może podróżować tak bardzo, jak część mojej pracy w blogowaniu, jednak proszę zrozumieć, że jestem naprawdę wdzięczny za te wycieczki z moim domem, a także myślę o nich prawdziwe najważniejsze wydarzenia mojej kariery.

Poza tym naprawdę jestem świetnym jajkiem dziewczyny, więc nie wolno tak dobrze się czuć

Tym razem był szczególnie wyjątkowy, ponieważ używała mojej mamy, a także ja niezwykłą, a także bardzo potrzebną przerwę, tylko nas dwoje, a także proste, a także niepokojące, a jedynie 2 godziny od domu w Wielkiej Brytanii .

Poniżej w Algarve umieszczam nasze zachwycające dni.

Lubiłem wędrować po ośrodku, a także plażę, robienie ton zdjęć, wiszącego mi w szyi Fuji, a także przypomniało mi to, jak pasjonuję się kręceniem. Zwykle zostawiam fotografię mojemu utalentowanemu mężowi Piotrowi, jednak wspaniale było znów zacząć za obiektyw, a także stwierdził, że był zadowolony z mojego ujęcia, który był raczej piękny.

Moje ukochane ujęcia są wykonywane z moim Fuji, jednak jest też sporo zdjęć telefonów Cam.

Chcę zacząć od omówienia, że moja mama jest moją absolutną skałą, najsłodszą, dużo bezinteresownej damy, jaką znam, a także najmądrzejszą (jest byłym wykładowcą uniwersyteckim), więc był to taki dar, aby ją traktować Długo wolne, w którym nie pomagała mi w opiece nad dziećmi (co niestrudzenie robi tak wiele), a także zapewni jej odpowiednią możliwość rezygnacji z fasoli, opalania, sprawdzonego, a także wykorzystywania klubu zdrowia udogodnienia. Oh tak kochanie! Rozkosz.

… Podobnie sprawdziliśmy, że po raz pierwszy biorąc pod uwagę, że miałem młodych ludzi, że poszliśmy razem. Na szczęście mieliśmy oszałamiające dziewczęce weekendy w Paryżu dla więzi matki-córki (galerie, zakupy, dobre francuskie jedzenie), jednak z nietopeczymi trudno jest odkryć czas, a także energię spontaniczną, prawda?!

Więc podziękuj ci Martihal za to, że dotyczy naszego „ratunek”

I będąc elegancką mamą, ten luksusowy hotel był idealny na jej (i mojej) ulicy!

Martinhal, elegancka, współczesna 5 -gwiazdkowa wioska luksusowa w zachodnim Algarve, jest najlepszą kryjówką dla gospodarstw domowych z dziećmi w każdym wieku, a także parami (lub mamami, a także córkami), umożliwiając absolutnie wyłączenie jak w stylu.

Martihal jest naprawdę jak twoja własna wyspa osobistą, kurort, w tym 25 hektarów otoczonych bujnym, przyjaznym dla środowiska park przyrody Costa Vicenntina, a także całą florę-z spokojem, gdy przyjedziesz.

Znajduje się w hotelu Beachfront z 37 sypialni Martinhal również jako przestronne domy wsi (mieszkaliśmy w Ocean House) rozsiane wokół głównego przyjęcia wraz ze specjalną kolekcją prywatnych i dużych zestawów willi, a także kamienic z własnym osobistym baseny i ogrody.

Przyjdź sprawdź naszą podkładkę… Nasz wielki dom oceaniczny był kluczowy dla akcji, współczesne z tradycyjnymi meblami, aby czuć się domem, a cały ośrodek spójny styl mądry, a także stworzony przez wybitnego Terence Conran.

2 przestronne sypialnie na pierwszym piętrze, co czyni go idealnym siedzibą dla 2 dorosłych, a także dwójki dzieci.

Na górze duża kuchnia, jadalnia, a także balkon z widokiem na ocean.

Powitalna paczka jedzenia, a także napoje po przyjeździe

Pokój z widokiem-

Mieliśmy również wspaniały ogród z przodu na opalanie.

Rosa Santos, PR, a także kierownik ds. Komunikacji w Martinhal, również zapewniły mi wycieczkę z przewodnikiem pewnego ranka, a także cała lokalizacja jest po prostu szczęki cudowna (trochę jak bycie na Pinterest w 3D), z tak różnymi, ale podobnie stylowymi domami domami a także przestrzenie na miejscu, z czymś, od wszystkich, od gospodarstw domowych z małymi niemowlętami po rodziców nastolatków.

Martinhal również korzysta z 3 restauracji, sklepu z pamiątkami Mercado, a także spożywcze, które były idealne na świeżą kawę rano, a także kanapkę podczas lunchu, 4 baseny, klub dziecięcy, a także żłobek, opiekunki, a także trzymanie zajęć rekreacyjnych, w tym tenis, a także Padel Tennis, kolarstwo górskie, a także sportowe sportowe plażę.

Niemożliwe nie można się tam zmęczyć, a jednak nic nie jest przytłaczające ani intensywne. Ty jUst wybieraj, a także wybierz to, co eleganckie lub po prostu nic nie rób jednak w widoku.

Jako ludzie bez dzieci, mama, a także odkryłem, że jest spokojne i relaksujące, a także tak rozległe, że tam było obszar, którzy chcieli pełne wakacje dla innych, którzy cieszą się znacznie bardziej spokojnym wakacją.

Ośrodek jest pomysłem Chitra Stern, założyciela, którego poznaliśmy, charyzmatyczną, życzliwą kobietę, która mieszka na miejscu z mężem, a także 4 dzieci, a także poszerza jej kurort, a także zaspokaja potrzeby gospodarstw domowych w dowolnym miejscu którzy nie chcą zagrozić High-end, ponieważ mają dzieci.

Więc wracając do przerwy, co robisz na wakacjach bez dzieci?

Wszystkie rzeczy, które odkryjesz trudne do młodych ludzi, oczywiście, jak czytaj. Bardzo. Opalać się. Bardzo. a także oddychać.

Choć dla Martinhal, aby być uczciwym wobec Martinhal, możesz zrobić wszystkie powyższe, nawet z bitami dzięki ich niesamowitym obozowi młodzieży (jeden z najlepszych, jakie kiedykolwiek widziałem w sensacyjnym określeniu sztuki. Zatrudnij, jeśli je wybierzesz.

Oferowane działania są niezwykłe w obozie młodzieży, a także w ośrodku zarówno dla młodych, jak i dorosłych, od jogi, jak i Pilates (i niezwykle fitness na miejscu, które można wykorzystać w dowolnym momencie) po obserwowanie Dolphin, domowe gospodarstwo domowe Piłka nożna, obserwowanie filmów, koszulki, projektowanie, Aqua Fit, Kickboxing, a także więcej.

A dla nastolatków i nastolatków-

I dokładnie to, jak niesamowite jest również sport Club 98, a także bar basenowy w ośrodku?!

Idealny do rozrywki dzieci w każdym wieku, podczas gdy rodzice wypijają orzeźwiający chłodny napój!

Ponadto twoje młodzież będą tak zadowolone, a także bawiły, że prawdopodobieństwo krachu będzie niskie (nie doświadczyłem żadnego), ponieważ młodzież będzie równie gorączkowa. Jak ty.

Wspominając o przyjemności, odkrycie pewnego czasu było dość wspaniałe, nawet jeśli tęskniłem za moimi młodymi, a także mężurem w domu.

Chcieliam się codziennie wychodzić na plażę, podczas gdy mama drzemała lub czytała, po prostu poczuć piasek między palcami, a także słuchać fal.

Nie ma nic podobnego.

Lubiłem spędzać czas z mamą, nawet jeśli nieuchronnie denerwowaliśmy się w czasach, jak tylko mama, a także córki, jednak śmialiśmy się bardzo dobrze, a także cenny czas na pielęgnowanie, po prostu nie mamy wystarczającej ilości tego dni.

Naprawdę, naprawdę tęskniłem za moim mężem, a także młodzieżą (rozumiem, że już to zwróciłem uwagę), jednak na szczęście wpadłem na starego kolegę z Journo, a także jej niemowlę, a nawet stworzyłem kilka nowych towarzyszy, którzy Wszystko uprzejmie pozwól mi przytulić ich młodych ludzi (ha!), A także czerpaliśmy przyjemność z drinków przy basenie przez wiele dni!

Rose między pływakami nie jest słabą metodą spędzenia dnia, w którym będę wiedział.

I muszę wspomnieć o śniadaniu. szampan z twoimi płatkami kukurydzy ktoś?!

Mama, a także spóźniłem się na kolację, gdy Michelin w stylu Art Deco zasugerował o terera na szczycie hotelu, z napojami czerpiąc przyjemność z tarasu przed bardziej formalnym otoczeniem.

Dobry stek filet mamy.

Naszą kochaną była restauracja plażowa, ponieważ Dunas z widokiem na ocean (z muzyką online niektóre noce), szczerze mówiąc, jak scena z filmu.

Zacieniony zewnętrzny taras umożliwia posiłki na fresko – świecznik w najlepszym wydaniu z hałasem morza, który przychyla się na brzegu.

Łącząc eklektyczne design, regionalne jedzenie, a także białe wino z ciepłą, skuteczną obsługą, a także zakręty dla dzieci, a obiekty, Martinhal rozumie, jak dokładnie zrozumieć ucztę, gospodarstwa domowe, czy nie.

Grillowany drobi i makaron ryżowy

Marchewka, a także grochowe rissotto w sosie z białego wina

Personel absolutnie poszedł tam dodatkową milę.

Gdy byłem wtedy na wegańskim detoksykacie, szef kuchni produkował naczynia na zamówienie, szczególnie dla mnie, od risotto do naczyń z makaronem, a nawet bezpłatne desery mleczne, a także talerze owocowe. Niezwykle odżywcze, sezonowe jedzenie, wykwintna degustacja, a także oszałamiająco prezentowana.

Szparagi risotto

Sezonowy wegetariański penne (cieszyłem się moją ostatnią nocą)

Personel w ośrodku jest uprzejmy i uprzejmy, a także naprawdę uwielbia dzieci.

Moimi ulubionymi musieli być Sophia, a także Emma, poniżej z As Dunas Restaurant, która była najsłodsze, a także wiele zabawnych kobiet, które można by poznać, a także sprawić, że nasz czas był naprawdę wyjątkowy.

A tutaj są Snaps, które Sophia zrobiła podczas naszego pobytu

Bryson Print Sunh C/o Baukjen, trzymaj utalentowany przez Yosę, za którego jestem ambasadorem.

Dress C/o Planet.

Och, a także nie mogę pamiętać o spa-

Spa Finisterra, z naturalną dekoracją drewna, a także miejscem w pułapce słonecznej były po prostu niebiańskie. Z obszarami do czytania, wanny z hydromasażem, a także wysokimi sufitami, była to rajem dla wczasowiczów.

Przestrzeń, którą miałem zarówno mani, jak i masażBył w strukturze latarni morskiej, więc kiedy położyłem górne okno otwarte, wpuszczając cudowne światło słoneczne.

Po raz pierwszy pomalowałem paznokcie, a także byłem absolutnie relaksujący.

Co za wspaniałe kilka dni…

Pod koniec podróży nie mogłem się doczekać, aby dostać dom do moich dzieci na przytulenie.

Złapanie lotu bezpośrednio do Leeds było fantastyczne, a także powitał mnie mój mężulek, a także synów z otwartymi ramionami, wielkie pocałunki, a także łzy mojego małego dziecka, które za mną tęskniły w Yorkshire. Świetne czasy.

Dzięki Martinhal, oferujesz idealne rekolekcje dla gospodarstw domowych niedaleko domu, a także na pewno wrócimy (z mężem, a także młodzieżą następnym razem)!

Musiałem po prostu zakończyć publikację o wiele więcej ujęcia tego lazurowego niebieskiego morza! Bujny!

Ceny domu oceanicznego z dwiema sypialniami (samoobójca) zaczynają się od 356 € za noc.

Kup moją bestsellerową książkę w miękkiej oprawie lub audio

Moja debiutancka książka to mój przewodnik po przetrwaniu, a także kwitnących w pracy, a także w House, a także wykorzystuje wgląd w to, jak zapewnić usługę cyfrową lub powrót do pracy z pewnością.

Mumboss: The Sencere Mum’s Guide to Surviving, a także dobrze prosperujący w pracy, a także w House (wydanie 2nd w Wielkiej Brytanii)

Dostępne na Amazon lub słyszalne

Pracująca mama: twój przewodnik po przetrwaniu, a także kwitnący w pracy, a także w House (wydanie USA/Kanada)

Dostępne 8 września 2020 r. Kup teraz na Amazon

Jak to, co przeczytałeś? Więc dlaczego nie zastosować się do Vicki na Facebooku, Twitterze, YouTube, Pinterest i Instagramie

Nigdy nie przegap postu!

Zasubskrybuj do HighMum dla mojego regularnego biuletynu e -mail, w którym udostępniam moje nowe posty na blogu, porady blogowe, zaproszenia na wydarzenia, konkursy, a także wiadomości o mojej nowej książce. Nigdy nie udostępniam twoich danych osobowych stronom trzecim.